Jag är ju BÄST!! <3 lol haha

  1. jag kom på det! haha jag ÄGER JU! jag kom på vad bloggen heter: www.elinhalinah.blogg.se
  2. JAG ÄGER!

nu ska jag berätta vad jag har gjort idag jag har varit i lunda med mathilda Älsklingen asså ! <3
det var jätte kul vi badade åt glass och vi hittade ett hål med massor av blå lera i :)))  <3
haha när vi stog i hålet så kom leran upp till midjan!! det var äckligt men det var som skönhetslera eller nåt.
sen åkte vi till coop och handlade gooooooooddddddddiiiiiiiiiiiisssssss!!! :))) <3

det var allt från mig förutom att jag tipsar om www.elinhalinah.blogg.se den ÄGER !!!! <3

                                                /Emelie


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha gillar du vår blogg? ;) Hur fick du tag på blogg adressen?

2009-07-17 @ 18:42:56
URL: http://elinhalinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0